Klantenservice Rotan Blees 

• Retourneren; 

• Levertijd en verzendkosten; 

• Garantie en klachten; 

• Betaalmethodes; 

• Contact. 

 

Retourneren 

Bedenktijd/retour Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien dat er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. 

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten kunt u raadplegen op de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via sales@rotanblees.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

Product ruilen? Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met sales@rotanblees.nl Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. 

Levertijd & verzendkosten 

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 13:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzend- en verpakkings kosten tot max 20kg (max LxBxH 135x40x40cm) bedragen: NL € 9,75 Levering verloopt via de pakketbezorger van DPD/PACKS/ICL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. 

Contact 

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens: 

Rotanblees.nl +31 (0)622 957 232 sales@rotanblees.nl De handelsnaam van ons bedrijf is: Handelmaatschappij Blees bv Onze domeinnaam is www.rotanblees.nl Ons vestigingsadres: De Scheysloot 32 2201 GN Noordwijk-Zh KVK: 33.23.40.15 BTW: NL8009.57.611.B01 

Garantie & Klachten 

Garantie Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Daar rotan van origine een natuurproduct is kan het gebeuren dat er breuk in het materiaal is of kleurnuance verschil. Mocht er iets zijn, neem dan zsm contact met ons op. We doen altijd ons best om dit samen op te lossen. 

Klachten Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten altijd bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sales@rotanblees.nl Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Betaalmethodes 

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

- Ideal

- Creditcards Visa/Maestro etc

- Bancontact

- Sepa